Τεχνικά Θέματα ηλεκτρικό τιμόνι, ηλεκτροϋδραυλική κρεμαγιέρα, ηλεκτρική κρεμαγιέρα, ηλεκτρική αντλία τιμονιού (EHPS)
Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές πλέον στρέφονται στη λύση της καθολικά ηλεκτρικής υποβοήθησης EPS (Electrically Power Steering) του συστήματος διεύθυνσης. Για να γίνει κάτι τέτοιο χρησιμοποιούνται αισθητήρες που τοποθετούνται στην κολώνα του τιμονιού, λαμβάνουν δεδομένα από τις κινήσεις του οδηγού και τα «στέλνουν» στη μονάδα ελέγχου του οχήματος. Εκεί αξιολογούνται πολλά δεδομένα, όπως η θέση του τιμονιού, η ροπή που καταβάλλεται από τον οδηγό, η ταχύτητα κτλ. Αμέσως μετά αναλαμβάνει δράση ο ηλεκτρικός κινητήρας, που είναι τοποθετημένος ή στην κρεμαγιέρα ή στην κολώνα του τιμονιού, και υποβοηθά στην αλλαγή γωνιακής θέσης των τροχών.
Πώς Λειτουργεί Το Ηλεκτρικό Υποβοηθούμενο Τιμόνι (EPAS);
Έλεγχος ηλεκτρικής ισχύος
Το EPAS σημαίνει σύστημα υποβοηθούμενο από ηλεκτρικό ρεύμα. Το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS) είναι το άλλο όνομα για το EPAS. Σε όλα σχεδόν τα σύγχρονα οχήματα, χρησιμοποιείται ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης. Ο κύριος σκοπός οποιουδήποτε τύπου συστήματος υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης είναι η εξασθένιση της προσπάθειας του οδηγού που απαιτείται για την οδήγηση του οχήματος, δηλ. Της ροπής που ασκείται στο τιμόνι και χρησιμοποιεί ηλεκτρικό κινητήρα για τον ίδιο σκοπό.
Κατασκευή & Εργασία:
Ο αισθητήρας γωνίας διεύθυνσης και ο αισθητήρας ροπής μετρούν τη θέση του τιμονιού και τη ροπή που εφαρμόζει ο οδηγός στο τιμόνι αντίστοιχα. Στη συνέχεια, αυτά τα δεδομένα τροφοδοτούνται στον εγκέφαλο (μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου, ECU). Επιπλέον, το ECU παρακολουθεί επίσης τη συνολική ταχύτητα του οχήματος. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, το ECU υπολογίζει τη ροπή υποβοήθησης που απαιτείται να εφαρμοστεί και, κατά συνέπεια, σηματοδοτεί τη μονάδα υποβοήθησης, δηλαδή τον κινητήρα, να εφαρμόσει την επιθυμητή ροπή στο μηχανισμό κινήσεως του πηδαλίου.
Σχηματική παράσταση του υποβοηθούμενου ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης (EPAS)
Ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος, το Electric Assisted Steering προσφέρει μεταβλητή υποβοήθηση στο μηχανισμό διεύθυνσης. Σε χαμηλές ταχύτητες, το σύστημα λειτουργεί με τη μέγιστη αποτελεσματικότητά του σε σύγκριση με τις υψηλές ταχύτητες.
Μέρη της EPAS
Μια τυπική EPAS
Πλεονεκτήματα της EPAS
Ταξινόμηση της EPAS
Με βάση τη θέση του βοηθητικού κινητήρα, η EPAS κατατάσσεται σε τέσσερις διαφορετικούς τύπους:
Τύπος υποβοήθησης στήλης: Σε αυτό το σύστημα, η μονάδα υποβοήθησης συνδέεται με τη στήλη τιμονιού.
Τύπος υποβοήθησης γραναζιών: Σε αυτό το σύστημα, η μονάδα υποβοήθησης συνδέεται με τον άξονα του συστήματος πηδαλίου. Ειδικά, τα μικρά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν αυτό το σχέδιο.
Τύπος άμεσης κίνησης: Αυτό το σύστημα διαθέτει μια συνδυασμένη μονάδα μηχανισμού πηδαλιουχίας και μονάδας υποβοήθησης.
Τύπος υποβοήθησης πλαισίου: Σε αυτήν την κατηγορία, η μονάδα υποβοήθησης συνδέεται με τη σχάρα τιμονιού. Συνήθως βρεθεί στα μέσα και στα βαρέα μεγέθη οχημάτων.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η επισκευή ηλεκτρικού τιμονιού εκτός από ασύμφορη, κρίνεται και αναποτελεσματική, γι' αυτό και η Eco Diesel δεν το συστήνει.
Επίσης, εισάγουμε από τους μεγαλύτερους προμηθευτές και προσφέρουμε χαμηλότερες τιμές, πώληση ηλεκτρικό τιμόνι για τον επαγγελματία και τον ιδιώτη.
Πωλήσεις ηλεκτρικό τιμόνι, ηλεκτροϋδραυλική κρεμαγιέρα, ηλεκτρική αντλία τιμονιού (EHPS) καινούρια και ανακατασκευής σε Ελλάδα - Κύπρο - Cyprus (Nicosia, Limassol, Paphos, Larnaca).